Dugnad 2020

Vi har de siste årene gjennomført det meste av dugnad på en felles dugnadsdag som har vært en sosial og effektiv måte og få utført dugnaden på.

Dette lar seg ikke gjøre i dagens situasjon og samle så mange medlemmer og styret tenker derfor at vi i år vil prøve å løse dette ved at medlemmer selv melder seg på og utfører oppgaver en ønsker å bidra med.

De fleste av oppgavene i gjestehavnen har komiteen selv utført så her gjenstår bare ett par oppgaver så er vi i mål og enkelt oppgaver på Nysundhalsen er allerede utført. Når det gjelder maling av klubbhus vil dette bli utført av Lino Solutions og de har allerede vasket og klargjort huset for maling.

Noen oppgaver har vi utsatt til neste år, dette gjelder oppgaver som krever litt folk for å få gjort og eller større investeringer. Klubbhuset skulle vært vasket men dette må vi vente med til vi igjen kan åpne dette så fort Covid 19 situasjone tillater det. Om du ser andre ting som burde vært utført så  setter vi selvsagt pris på slike initiativ. Fint om dere da fører opp oppgaven på listen så husker vi det til neste år.

Ved å følge linken nedenfor vil du få opp de oppgavene som vi håper å få noen til å utføre. Føre bare opp navnet ditt i kolonne B og deretter dato for når det ble utført i kolonne C. Vi setter pris på at oppgavene blir utført nå i Mai.

Har du spørsmål til oppgaven(e) så er kontaktpersonene slik:

Flytebrygger (Nysundhalsen): John Terje Skaara tlf:47865664
Nysundhalsen (Bygg og lan): Joakim Grude tlf:95168440
Gjestehavnen: Geir INge Venes tlf:45411205

Det blir første mann til møllen her så vær rask med å føre opp ditt navn.

På forhånd takk for hjelpen og at ditt bidrag til kubben.