Informasjon

Arbeidet med klubbhusprosjektet går for fult og byggestart med grunnarbeid blir i løpet av Oktober. T. Holan vil utføre Grunnarbeid og Br. Haver AS vil utføre mur og betongarbeid. Videre er det Hellvik Hus som vil utføre tømmerarbeid og det pågår slutt forhandlinger/avklaringer med de andre underleverandørene og disse kontraktene vil være klar i løpet av kort tid.

Finansiering gjennom KLP er på plass og tilbud er under budsjett så dette ser lovende ut.

Prisene vi har fått er uten dugnadsarbeid med unntak av parkett i 2 etasje som vi legger selv. Vi ser imidlertid at mer dugnad kan trekkes ut og ønsker derfor å spørre dere medlemmer om hva dere er interessert i å bidra med av dugnad i byggeperioden fra ca Januar til sommer 2018. Vi ser for oss at vi har en fast dag der vi samles etter arbeid noen timer i tillegg til at vi må ha en plan for rydding på området og bygget daglig. Oppgaver som vi ser for oss som kan trekkes ut er Isolering, montering av malte plater innvending og nevnte gulv i 2 etasje samt rydding.

Fint om de som ser for seg at de har anledning til å bidrar med dugnad sender en mail til Roy og vil presisere at det ikke betyr at en må stille alle uker på den ukentlige dugnaden. Ut fra interessen vil vi da planlegge hva vi skal gjøre og informere de som blir med mer detaljer etter hvert. Vi håper flere blir  med på dette da dette vil spare klubben for store utgifter samtidig som vi får spillemidler av verdien av arbeidet vi utfører på dugnad.

Vi vil informere om fremdriften i byggeprosjektet på nettsiden vår og på facebook.

I byggeperioden vil det bli begrenset med muligheter for vinterlagring av båter og støv fra dette byggearbeidet vil kunne forekomme, viktig at de som ønsker å ta båten på land derfor kontakter John Terje før 2. Oktober slik at han får planlagt dette. (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Minner også om klubbmesterskapet førstkommende Lørdag.