Julepresang på forskudd

Fredag før Jul fikk vi mail fra Gjensidige Stiftelsen som etter søknad har innvilget oss kr 150 000,- til ny følgebåt for jolle seilingen. En bedre start på Julen kun vi ikke fått og en slik båt har vært savnet.

Etter store investeringer i Nytt Klubbhus og nye seil joller dette året var dette mer en drøm for de neste årene og kunne investere i slik båt . Sammen med våre fasiliteter i nytt klubbhus, garderober, utstyrslager, verksted og nye joller de siste årene kan vi nå med denne støtten  tilby ett helt annet opplegg for de som ønsker å lære å seile og utvikle seg som seiler. Spesielt vårt tilbud om å GRATIS opplæring i seiling er denne båten viktige i forhold til både å følge opp ungdommen som seiler og ikke minst i forhold til sikkerheten.

Gjensidigestiftelsen sin gave virksomhet spenner vidt fra lokale dugnadsprosjekter til større omfattende prosjekter som går over flere år. De har som mål at Norge skal bli ett tryggere samfunn og at flere får tilbud til å leve friske og aktive liv.

Vi takker for gaven, dette var bare helt fantastisk.