Klubbmesterskap 2018 - Navico Seilasen

Årets Navico seilas (klubbmesterskap) finner sted  lørdag 15. September ca kl.1200 og seneste målgang er kl. 1630. Det er viktig at skipperne på de enkelte båtene møter i klubbhuset senest kl: 1100.

Årets seilas vil forsøkes gjennomført rundt Eigerøy og forsøkes startet etter Gunder-metoden men endelig avgjørelse tas på skippermøte.

Også i år har Navico sponset seilasen med en flott 7` karplotter som trekkes ut blant alle båter som deltar.

Vi håper at flest mulig blir med på denne seilasen uansett erfaringsbakgrunn og det er ingen påmelding til seilasen.

Det blir ingen organisert arrangement på kvelden, vi satser i år på ett sesongavslutnings arrangement senere i sesongen. Premiering blir derfor direkte etter seilasen.